Klanten
Vertellen

“Michelle is de persoon als je ondersteuning wilt bij je online marketing campagnes. Facebook adverteren en e-mailmarketing zijn complexe marketingtools wil je er goede resultaten mee behalen. Michelle weet hier alles van en dat merken wij in de verkoop van onze programma’s! Met de aangeleverde rapporten houd je goed overzicht wat wel en niet werkt.”

Cindy koeman en Michael Pilarczyk
Eigenaren, Mastermind Academy

“Michelle heeft het vermogen zich goed in te leven in onze organisatie en onze doelgroep. Door het aanscherpen van onze doelgroepen en het verbeteren van de campagnes zijn de verkopen merkbaar gestegen. Ook is het heel fijn dat je een mooi overzicht onvangt, waarin goed zichtbaar wordt wat je inversteringen hebben opgeleverd.”

Amande en Janneke Koeman
Eigenaresses, Foodsisters

“Michelle is iemand die heel gestructureerd en helder werkt. Ze heeft veel toegevoegde waarde door haar kennis en waardevolle tips die ik direct kan toepassen. Door haar passie blijft ze zich ontwikkelen, waardoor ze op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen op marketing gebied. Michelle heeft mij geholpen met FB-adds en andere Marketing activiteiten. Hierdoor ben ik gegroeid in volgers, heb ik meer verbinding en resultaat. Ik kan Michelle sterk aanraden vanwege haar professionaliteit en betrouwbaarheid.”

Maria Johanna
Eigenaresse, www.mariajohanna.com

“Ik werk nu ruim 1,5 samen met Michelle die voor mij de facebook adds verzorgt. 1,5 jaar geleden begon ik voorzichtig met een paar honderd euro voor het inzetten van advertentie’s op facebook om mijn gratis challenges te vullen met deelnemers.

Steeds durfde ik meer te investeren omdat ik zag, merkte dat wat ik investeerde steeds dubbel en dwars terugverdien. Stap voor stap steeds in overleg met Michelle durfde ik mijn budgetten op te hogen.

Wat in het begin een paar honderd euro was is nu een paar duizend euro als investering voor een campagne. Dat doe je natuurlijk niet als het niets oplevert.

Wat heeft het mij opgeleverd:
Mijn bedrijf groeit en groeit steeds verder. De investering van de fb adds haal ik met de eerste verkoop er zeker 3 dubbel uit terwijl ik daarna nog een upsell doe waar ik nogmaals 3 of 4 keer mijn investering terug verdien.

Wat ik zo heerlijk vind aan de samenwerking met Michelle is dat ze echt alle zorgen en zaken omtrent de advertentie uit handen neemt, ze houdt me tussentijds op de hoogte met aanmeldingen, past zonodig teksten aan, we weten welke foto’s het goed doen.

Nu we wat langer samenwerken weet zij heel goed welke doelgroep past bij mijn dienst. Na elke campagne stuurt ze me de cijfers van de campagne toe zodat we bij de volgende kunnen bijsturen op basis daarvan.

Michelle is heerlijk betrokken, betrouwbaar, enthousiast, kundig , ze neemt je de zorgen uit handen, houd je goed op de hoogte, zalig om met haar samen te werken.

Wij gaan samen dit jaar nog verder knallen dat weet ik zeker.” 

Patries Post
Eigenaresse, Van gelijk naar geluk

Werk al een tijdje samen met Michelle. Naast dat ze erg professioneel is, is ze ook persoonlijk een heel warm en fijn mens. Ze legt de statistieken goed uit waardoor je snel kunt schakelen en bijsturen. Zeker een aanrader!

Amber van Leeuwen
Eigenaresse, The Social Good Girl

“Toen we startten met Michelle vonden we het spannend om geld te investeren in het adverteren, maar we merkten al snel dat we er meer verkopen door kregen, dus het is het echt waard. Wat ook heel fijn is aan onze samenwerking is dat Michelle altijd overal in mee wil denken en zelf met ideeën komt, ook na 2,5 jaar!”

Thekla en Joselien
Eigenaresse, Zuss & Sap

“Michelle helpt mij in het draaien van de facebook ads. Langs mijn core business draaien wilde ik ontzorgd worden over de facebook ads. En dat gebeurt nu zeker. Ik krijg iedere campagne een uitdraai met de cijfers en Michelle denkt actief mee in de marketing.

Overweeg je om met Michelle samen te werken, dan kun je ervan uitgaan dat enthousiasme, doorzetten en positiviteit de kernwoorden zijn die je gaat ervaren. Ook houdt Michelle allerlei hand en span diensten in de gaten als “denk aan dit op je landingspagina” of “je nieuwsbrief wordt goed of niet goed geopend”

Dus lekker actief en meedenkend. Bedankt voor de samenwerking Michelle.”

Amber van Ommeren
Eigenaresse, Movi Academy